Tuesday, March 17, 2009

第十九天*假期生活???*

第十九天...
至从和你在一起之后,我总是盼望着假期的到来,以前的我,总爱上课,因为不会闷,因为你,我爱上了假期~因为那象征着我们又能见面了~
现在的假期呢?回到了从前...以前的我,自闭的我,那就是我...
遇见你之后,我变得开朗了...
我是否应该回到以前那个自闭的我呢?

这段日子我都是待在电脑面前,度过我这漫长的假期...
太多的时间,开始胡思乱想...
和你聊天,心情好了些,却又再度陷入谷底...
不断的重复着同样的动作...
直到那一天...
你从心爱上我了...

I miss u so much...
Do you?

2 comments:

  1. Dude..

    Don't be so upset.

    No matter what happend,
    just dont give up easily..

    Things will changed after you have a bad time.

    I have the same feeling with you right now.

    Its not good, pain in both heart and soul.

    Anyway, good luck.
    Gambateh.!!

    The future must be good

    ReplyDelete
  2. enn...
    i wont give up no matter wat happen...
    so... u too~
    dun worry u still gt a lot lot time...^^

    ReplyDelete